کلینیک تخصصی ناخن لاهیجان

مرکز تخصصی ناخن به مدیریت مریم تقوی (مدرس سبک روسی) به عنوان بزرگ ترین مرکز آموزشی و ارائه خدمات ناخن در لاهیجان فعالیت دارد. مریم تقوی عضو رسمی آکادمی فی اروپا می باشد. خدمات ناخن در محیطی آرام، بهداشتی، با استفاده از مرغوب ترین مواد و به روز ترین تکنیک ها توسط متخصصان ارائه می شود. ناخنکار حرفه ای با متد مناسب و مدرن و متریال با کیفیت، ناخن زیبا و با استحکام خلق می کند. در این صورت، ناخن هوا نمیگیرد و دوام بالایی دارد و از بروز بیماری های ناخن جلوگیری می شود. تلاش ما در مرکز تخصصی ناخن جلب حداکثری رضایت مشتریان است تا با توجه مد بهترین خدمات را ارائه دهیم.

مریم تقوی

دوره مقدماتی ژل ناخن

دوره مقدماتی ژل ناخن

دوره مقدماتی ژل ناخن در کلینیک ناخن مریم تقوی در شهر لاهیجان مناسب هنرجویانی است که می خواهند به لاین ناخن در صنعت زیبایی ورود کنند.

آموزش دوره مقدماتی ناخن

در جلسات آموزشی مباحث تئوری و عملی مانیکور کمبی (مانیکور روسی) به صورت اصولی آموزش داده می شود که بسیار تمیز، بدون خون ریزی و مناسب ترین مانیکور برای خدمات سالنی است.

آموزش دوره مقدماتی ناخن

سرفصل های دوره ژل ناخن

پوست شناسی

آنالیز شیب های مختلف

معمای ناخن

آناتومی و ساختار ناخن

مواد گذاری اصولی و بدون سوهان کشی

قوانین لاک ژل از ریشه

کاشت بدون سوهان کشی

قوانین سوهان کشی کاشت مربع و میندال

ژل پولیش ناخن طبیعی

شناخت انواع بیس ها و ژل ها

 

 

آموزش دوره مقدماتی ناخن

دوره به صورت یک ماهه و در 5 جلسه حضوری و با پشتیبانی آنلاین توسط سرکار خانم مریم تقوی برگزار می گردد. به شرکت کنندگان دوره در پایان گواهی نامه بین المللی فنی و حرفه و همچنین مدرک پایان دوره با امضا استاد اعطا می شود.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با دوره های آموزشی با ما تماس بگیرید.

از صفحه اینستاگرام کلینیک ناخن مریم تقوی دیدن فرمایید.

نظرات بسته شده است.